• Zege met dubbele cijfers voor jarige trainer

19 nov 2022
  • Deze ochtend stond er een thuiswedstrijd op de agenda tegen ASWH 9-3.
    En het was een feestelijke ochtend, want trainer André is vandaag 38 geworden, dus de mannen wilden graag winnen om André een mooi cadeau te geven!

We kregen al vroeg een appje van trainer Carla; kleed je warm aan, want het is gevoelstemperatuur -3. Nou dat hebben ze geweten. Dat is weer even wennen, zeker voor de supporters aan de zijlijn.
    Helaas stond onze Bo ook langs de kant wegens een akelige blessure, maar wat ontzettend leuk dat hij de mannen wel kwam aanmoedigen!! Eén voor allen, alleen voor één!!

Om 09.00uur het fluitsignaal, de jongens van Dubbeldam gingen gelijk goed van start, de eerste 3 lagen er al snel in door een van onze kanonskogels: Darin. Waarbij ook een mooie pass van Laurens langs de lijn kwam.
    Toen kwam ASWH ook een keertje tegenover onze altijd vrolijke keeper Lukas te staan, helaas viel daar de 3-1.
    Weer een schitterende pass van Laurens op Danyar - bam: 4-1!
    In de tussentijd was Ruben flink aan het buffelen op het middenveld en vanaf dat middenveld kwam Ruben met een schitterend schot: daar was de 5-1.

Danyar dacht vandaag, mijn broer maakt een hattrick, die moet ik ook op mijn naam hebben, dus daar komen ze dan, hoppa, 3 achter elkaar! Ook nog een afgekeurd doelpunt door de VAR, helaas!
    Darin dacht daarna weer, ho ho, ik moet ook weer scoren, dus met een schitterende solo was daar de 9-1.

Bij ASWH waren niet alle kinderen helemaal wakker, maar vanuit een counter kwam daar dan toch de 9-2. No worries, dat maken de Dubbeldammers nog wel goed. Dus daar kwam onze rots in de branding Joel: 10-2. In de tussentijd waren de mannen in de verdediging flink aan het buffelen en de weg aan het vrij maken voor onze aanvallers. Ruben, Laurens en Majid waren sterk als altijd.
    Weer 3 doelpunten erbij, dus onze tweeling was vandaag zeer trefzeker. De 13-3 konden we weer op naam zetten van Joel en de 14-3 ook, mooi doelpunt die hij flink heeft doorgejaagd! Het laatste doelpunt voor Dubbeldam staat op naam van Darin.

Om de tegenstander met een goed gevoel naar huis te laten gaan, hebben zij de wedstrijd afgesloten met 15-4.
    Wat een toppers zijn de mannen van 9-1 toch! Zelfs in de kou vechten zij voor de overwinning en nemen geen genoegen met een paar doelpunten.
    De mannen zijn vooral goed in de 3e helft, dus in de kantine van Dubbeldam werden ze getrakteerd de de jarige trainer!! Nu thuis opwarmen en nagenieten van een super mooie voetbalochtend.