• Voor de tweede keer op rij is het op zaterdag heerlijk toeven op en langs de velden, terwijl het slechte weer op zondag ons land aandoet.
    Jammer genoeg hebben niet alle elftallen gespeeld.

Zaterdag 6
    Onze mannen hebben niet gespeeld dit weekend.

Zaterdag 5 ZBC’07 4-1
    Zoals we al eerder schreven, onze mannen van het vijfde hebben maar één opdracht en dat is geen punten verliezen om nog een kans te maken om kampioen te worden. Ook dit weekend werd weer eenvoudig gewonnen en zo blijft de achterstand op Wieldrecht drie punten en het doelsaldo van Wieldrecht is slechts vier punten beter.
    Vraag niet hoe het kan, maar dit jaar heeft februari zowaar 29 dagen en op deze bijzondere dag spelen onze mannen om 14:30 thuis tegen Wieldrecht. Het wordt een wedstrijd op het scherpst van de snede en hier moet u eigenlijk gewoon bij zijn.

Zaterdag 4
    Onze mannen hebben niet gespeeld dit weekend.

ZBC’97 2 Zaterdag 3 2-0
    Dit elftal heeft wekelijks moeite om voldoende spelers op de been te krijgen; deze week staat er wel een uitslag in de boeken.

Internos 3 Zaterdag 2 3-3
    Een week voor de carnaval, of zoals enkele azijnpissers bedacht hebben verkleedfeest, spelen onze mannen in Etten Leur tegen Internos, die slechts een plekje lager dan Dubbeldam staan. Volgens enkele spelers was het een heerlijke wedstrijd, met veel doelpunten en ene Remco die een kleine twintig minuten als veldspeler de boel onveilig maakte.

Dilettant 1 Zaterdag 1 2-1
    Net als vorige week is de uitslag 2-1, het enige verschil is dat we vorige week thuis speelden. Onze mannen hebben dus verloren, maar wel op de verjaardag van de trainer van onze tegenstander. Djilmar Lawansuka, van harte gefeliciteerd.