• In het voorjaar zouden we met een deel van onze jeugdleden op kamp gaan naar De Hoof in Someren, een prachtige locatie waar we een paar jaar geleden al eens een geweldig weekend hebben gehad. Natuurlijk kon het kamp in het voorjaar niet doorgaan, maar we hebben in overleg met De Hoof onze boeking verschoven naar de herfstvakantie.

Vanaf woensdag 21 tot en met vrijdag 23 oktober gaan we met zoveel mogelijk jeugdleden naar Someren, natuurlijk alleen als wij het tegen die tijd ook echt veilig genoeg vinden.
    Omdat het virus nog niet weg is en we nog niet kunnen inschatten of we in oktober ook echt op kamp kunnen gaan, begrijpen we heel goed dat niet iedereen staat te springen om zich aan te melden. Daarom hebben wij er als Dubbeldam voor gekozen om de inschrijving voor dit kamp mogelijk te maken voor alle spelers vanaf de kabouters tot en met de O15. Voor elke leeftijdsgroep zullen we een geweldig programma voorbereiden, zodat het voor iedereen een onvergetelijk kamp gaat worden.
    Om een idee te krijgen hoeveel mensen er meegaan, willen we iedereen vragen om nu voorlopig in te schrijven. U zit dan nog nergens aan vast en pas rond half september zullen we iedereen benaderen om de inschrijving definitief te maken dan wel er vanaf te zien.

Even kort:
    Wanneer woensdag 21 tot en met vrijdag 23 oktober 2020
    Wie alle jeugd tot en met O15
    Kosten € 55,-
    Wat een geweldig voetbalkamp voor alle leeftijden
    Bijzonderheden nu al voorlopig inschrijven, pas betalen na definitieve aanmelding
    we gaan alleen als het echt veilig genoeg is
    Waar De Hoof Groepsaccommodaties B.V.
    De Hoof 18
    5712 LM Someren