• In alle stilte is onze schoonmaakploeg altijd bezig. Terwijl onze voetballers maandenlang niets hebben kunnen doen, zijn onze mannen misschien wel drukker geweest dan ooit.
    De – met alle respect – wat oudere mannen hebben de rustige periode aangegrepen om groot onderhoud te plegen aan ons complex. Zo zijn buiten alle portacabins met een hogedrukreiniger onder handen genomen, is het onkruid tussen de tegels verwijderd en zijn alle ramen, zowel binnen als buiten, gezeemd en spinragvrij gemaakt.
    Binnen is de keuken helemaal onderhanden genomen en zijn de kleedkamers, zo goed als nog mogelijk is, opgeknapt. Helaas is door vandalisme zoveel gesloopt, dat opknappen bijna niet meer kan, maar het is onze mannen toch gelukt door een heel plafond te vernieuwen, een beugel te lassen en nieuwe tegels aan te brengen.
    Ook is wat rommel opgeruimd, dat speciaal voor een groepsfoto nog bij elkaar gezet is.

Natuurlijk is bovenstaande nog lang niet compleet en nu de kantine open mag en straks ook weer de kleedkamers gebruikt gaan worden, heeft onze vaste groep versterking nodig. In de afgelopen weken zijn twee van onze vaste krachten, te weten Wim van der Stigchel en Cor Bruystens, overleden. Jan Visscher is gestopt en zo bestaat het selecte groepje mannen slechts uit: Arie den Boer, Sjaak Boonstoppel, Jan van Heeren, Jan Oeben, Rik Klootwijk en Wim de Vogel.
    Deze enthousiaste groep harde werkers, die echter ook altijd tijd vindt voor een geintje, is hard op zoek naar mannen of vrouwen die kunnen en willen helpen. Iedereen die wil is van harte welkom op maandag- en/of donderdagochtend van 8:00 tot 11:30 uur.

Niet alleen zoeken onze mannen handjes om te helpen, ze hebben ook nog enkele verzoeken:
    • Als de trainingen en wedstrijden weer gaan beginnen, wil dan iedereen zijn of haar eigen rommel opruimen
    • Er zijn opeens twee koelkasten aangetroffen in een van onze schuren: de schoonmaakploeg wil graag weten van wie deze zijn en wat er mee moet gebeuren
    • Dubbeldam krijgt geld voor oude kleren en frituurvet; kleding kan in een dichte vuilniszak in de kledingbak worden gegooid en frituurvet mag aan de bar worden afgegeven

Voor vragen of spontane aanmeldingen kan contact worden opgenomen met Wim de Vogel.
    Mail: willemdevogel@hotmail.com

Wim de Vogel