• Een vereniging als Dubbeldam bestaat  uit leden, die allemaal hetzelfde doel nastreven, namelijk ervoor zorgen dat in een veilige en gezonde omgeving onze spelers lekker kunnen voetballen. Omdat veel van onze leden jeugdspelers zijn, organiseren we als club ook veel andere activiteiten om het verenigingsgevoel te laten groeien.

Om dit alles voor elkaar te krijgen, hebben we vrijwilligers nodig en Dubbeldam is altijd op zoek naar mensen die iets willen doen. Vrijwilliger zijn betekent niet dat je per se elke week op de club moet zijn, we kunnen echt iedereen gebruiken. Dus ook als je wat minder tijd hebt, ben je van harte welkom om je steentje bij te dragen aan onze vereniging.

Natuurlijk denken veel mensen direct aan bardiensten draaien, trainer zijn of schoonmaken, maar er gebeurt natuurlijk veel meer bij een vereniging als Dubbeldam. Denk eens aan sponsoring, meehelpen de website mooier te maken of misschien iets heel anders.

Schroom niet en meld u aan. Naam en 06-nummer is voldoende. Wilt u zich specifiek opgeven voor bepaalde werkzaamheden of activiteiten kan dit natuurlijk ook.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen.