• Vriendenclub Dubbeldam

De vriendenclub is vernieuwd! Arie werd natuurlijk al een tijdje ondersteund maar nu hebben we officieel 4 heel gezellige meiden die hem ondersteunen en die natuurlijk op pad gaan om nieuwe leden te werven voor de club!

Het zijn Bianca Speelmeijer, Sandra Korneef, Jami Cohen en Danielle Bos, let dus goed op als je hun tegenkomt, want voor je het weet ben je ook lid van de club van 100! En uiteraard is dat voor de club heel erg positief dus vandaar dat deze meiden hun uiterste best gaan doen om ook jou lid te maken! Wil je ook deel uitmaken van deze club, dan kan je natuurlijk ook uit jezelf 1 van deze meiden benaderen en komt het allemaal binnen de kortste keren goed.

De vriendenclub v.v. Dubbeldam is opgericht door de heer Dio Schutter onder de naam Club van 100.

De Club van 100 verwees naar het contributiebedrag dat de leden jaarlijks betaalden. Na de invoering van de euro leidde dit tot veel verwarring.

De Vriendenclub v.v. Dubbeldam is een club mensen die de voetbalvereniging Dubbeldam een warm hart toedragen. Met de financiële bijdrage van deze club worden voor de voetbalvereniging mooie dingen gerealiseerd, waarvan alle leden profijt hebben, zoals tafels en stoelen, er is onlangs een kalkwagen gekocht voor de lijnen te trekken en ook worden er veel activiteiten door de vriendenclub financieel ondersteund.

• Geluidsinstallatie
    • TV’s in de kantine
    • Verbouwing/uitbreiding clubgebouw
    • Standenborden
    • Regenjassen leiders
    • Trainingsmateriaal
    • Sanitair
    • Activiteiten voor de jeugd
    • Etc.

U kunt lid worden van de Vriendenclub door jaarlijks € 50,00 te doneren.

AANMELDEN KAN VIA:

Arie in ‘t Veld sr