• Het loop nog geen storm voor de informatiesessies, maar inschrijven kan nog steeds.
    Omdat het overgrote deel van de leden kiest voor de sessie van 11:00 uur of 15:00 uur, vervalt de sessie van 13:00 uur.
    Wilt u alles weten over de plannen of heeft u nog vragen: snel even aanmelden.

Nu het er toch echt op gaat lijken dat de gemeente Dordrecht in gaat stemmen met een nieuwe accommodatie voor Dubbeldam wil het bestuur ook toestemming aan onze leden vragen.

Normaal gesproken zouden we een Buitengewone Ledenvergadering uitschrijven, maar in deze tijden is dit natuurlijk onmogelijk. Gelukkig kan het ook digitaal en om iedereen de kans te geven een weloverwogen ja of nee te stemmen, zullen we zaterdag 21 november a.s. in drie sessies de plannen aan onze leden presenteren.
    We roepen alle leden op om zich aan te melden voor één van deze sessies. Als u onderstaand formulier invult, ontvangt u vrijdag a.s. een uitnodiging per mail met een linkje om te luisteren en mee te praten/chatten.
    Waar mogelijk worden uw vragen direct beantwoord en waar dit niet kan, volgen deze in de week daarna.

Wellicht ten overvloede: alleen leden van vv Dubbeldam mogen zich aanmelden voor deze sessies.

Mocht u meer willen weten, maar de digitale wereld (nog) te ingewikkeld vinden, stuur dan een mail naar secretariaat@vvdubbeldam.nl. Wij zorgen er dan voor dat u de informatie per post ontvangt.

• Aanmelden voor informatiesessie op zaterdag 21 november 2020