• Vorige week werd Nederland en dus ook Dubbeldam geteisterd door storm Ciara en werden volkomen terecht alle wedstrijden afgelast. Gelukkig viel achteraf de schade behoorlijk mee en zijn er geen slachtoffers gevallen.
    Dit weekend hebben we last van alweer een storm, genaamd Dennis. Nu zijn wij op zondagen al gewend om een Dennis over de vloer te hebben en die veroorzaakt in een normaal weekend meer overlast dan zo’n stormpje dat zijn naam mag dragen. Voor vandaag maken we ons dan ook geen zorgen en hoewel het even spannend was of onze Zondag 1 zou gaan spelen, hebben we gewoon drie wedstrijden vandaag.
    Ons vijfde en vierde spelen vandaag niet, maar dat was op voorhand al bekend.

Zondag 3 Sprundel 3 3-1
    Onze mannen staan ongenaakbaar bovenaan in deze competitie en alleen Nieuw Borgvliet staat in verliespunten nog enigszins in de buurt, maar hebben maar liefst drie wedstrijden minder gespeeld. Sprundel staat bijna onderaan en dan is de 3-1 een logische uitslag.

Zondag 2 Groen Wit 2 1-3
    Sjors Volder zorgt na vijf minuten voor een 1-0 voorsprong, maar na afloop staan onze mannen gewoon weer met lege handen door drie tegendoelpunten. Samen met RCD en DESK staat ons tweede nu met negen punten onderaan.

Zondag 1 Groen Wit 4-1
    Ons eerste mag direct sportieve revanche nemen tegen Groen Wit en na een paar mindere wedstrijden is het belangrijk dat onze mannen de punten aan de Schenkeldijk houden. Mocht er vandaag niet gewonnen worden lonkt namelijk de troosteloze middenmoot, waar Groen Wit nu onderdeel van uitmaakt.
    Onze mannen laten het gelukkig niet zover komen. Met speels gemak wordt Groen Wit met 4-1 aan de kant geschoven, het enige smetje is het uitvallen van Xander.