• In de afgelopen dagen hebben maar liefst 105 leden van Dubbeldam hun stem uitgebracht en antwoord gegeven op onderstaande twee vragen:

Ik ga akkoord met de nieuwbouwplannen van vv Dubbeldam – iedereen is hiermee akkoord gegaan
    Ik ga akkoord met de voorgestelde contributieverhoging – 103 leden stemden voor en 2 tegen

Alle leden die gestemd hebben, zijn dus voor de nieuwbouw. Een score van 100% met een opkomst die we bij onze Ledenvergaderingen niet gewend zijn.

Vrijwel alle leden hebben ingestemd met de contributieverhoging; dit houdt in dat de contributie per 1 juli 2022 met maximaal € 2,00 per maand verhoogd zal gaan worden om de nieuwbouw te kunnen bekostigen.
    We bedanken onze leden voor het uitbrengen van hun stem en we roepen iedereen op om ons – op welke manier dan ook – de komende tijd te helpen met de realisatie van ons nieuwe clubgebouw.