• Bij Dubbeldam geven we alle ruimte aan onze jonge leden om ervaring op te doen als scheidsrechter of trainer. In een vertrouwde en veilige omgeving kunnen onze jongens en meiden zich ontplooien en zo dragen wij een steentje bij aan hun toekomst.
    Ook is vv Dubbeldam al jaren een erkend leerbedrijf, we zijn altijd blij als we een stagiair welkom mogen heten. Het mes snijdt aan twee kanten: de stagiair kan waardevolle ervaring opdoen en onze jonge spelers krijgen training van een jonge professional.

Het team van trainers 9-2 & 9-3 wordt voor een periode van een aantal weken versterkt met een stagiair. Frenk Anido loopt stage als onderdeel van zijn opleiding bij CIOS. Hij zit in zijn eerste leerjaar.
    Frenk speelt bij de JO19-4 in de positie als aanvaller. Wij moedigen jeugdspelers aan om betrokken te blijven bij de club en ondersteunen hen daarin. De teams van de JO9 worden bijvoorbeeld op maandag- en woensdag getraind door jeugdspelers. We wensen Frenk veel plezier met zijn stage en het bereiken van zijn leerdoelen.