• Pakketsponsoring

• Gouden Sponsor

In het pakket van een gouden sponsor zitten 9 meter reclamebord aan het hoofdveld, een lidmaatschap van de Business Club, vermelding op de televisieschermen en op de website. De kosten voor een gouden pakket bedragen 1750 euro per seizoen, met een verbintenis van 3 jaar. De kosten voor het maken van het bord zijn voor de club.

Zilveren Sponsor

In dit pakket zit 6 meter reclamebord, een lidmaatschap van de Business Club en vermelding op de televisieschermen. De kosten bedragen 1250 euro per seizoen, met een verbintenis van 3 jaar. De kosten voor het maken van het bord zijn voor de club.

Bronzen Sponsor

Het bronzen pakket is idem aan het Zilveren pakket maar dan zonder het lidmaatschap van de Business Club. De kosten van een bronzen pakket zijn 850 euro.

• Bordsponsoren

• Reclameborden aan het hoofdveld zijn natuurlijk een fantastische uiting om te sponsoren en om onze club aan te moedigen. We hebben borden van 3 meter aan het hoofdveld en aan het kunstgras. De opmaakkosten zijn altijd voor de club maar daarom zit er wel altijd een 3jarig kontrakt aan de de borden. De kosten zijn voor 3 meter 350 euro, 6 meter is 600 euro en 9 meter 750 euro.

• Spandoeksponsor

• Sinds 2018 is er een tweede rij met sponsormogelijkheden bij het hoofdveld bijgekomen. De entourage rondom het hoofdveld is hierdoor veranderd en het lijkt steeds meer een stadion te worden. De spandoeken die hiertoe bijdragen zijn 300 cm breed en 70 cm hoog. Ze kosten 300 euro per seizoen en de opmaakkosten zijn voor vv Dubbeldam. Hiernaast een voorbeeld :

• Kleedkamerdeursponsor

• Kleedkamerdeursponsoring is een nieuwe manier van sponsoring die we sinds 2016 bij onze club hebben. De gang met kleedkamers is inmiddels volledig opgesierd door de ontwerpen van Marco Visscher en het is een bonte verzameling kunstwerken geworden die in menig galerie geprezen zal worden! Per seizoen kost 1 deur 350 euro maar inmiddels sta je wel op een wachtlijst wil je nog een deur bemachtigen!

• Balsponsoren

• Iedere wedstrijd van onze vlaggenschepen op de zaterdag en zondag heeft een balsponsor. Voor 50 euro is dit een unieke mogelijkheid om het weekend in de picture te staan, aandacht op de website en op de beeldschermen in de kantine!