• Sponsor worden?

Inkomsten uit contributies, kantineomzet en sponsoring zijn de drie belangrijkste bronnen van inkomsten van een sportvereniging.
    Ook bij Dubbeldam hebben we de steun van sponsoren keihard nodig en we hopen dat u een keuze kunt maken uit de vele mogelijkheden die we aan te bieden hebben. Voor meer info kijkt u in het menu "sponsormogelijkheden".

Waarom wordt u sponsor?

Net als wij vind U Dubbeldam een schitterende club en wilt U zich betrokken voelen bij de club. Andere motieven zijn bijvoorbeeld het vergroten van uw netwerk, U wilt meer naamsbekendheid of U wilt uw produkt extra promoten. Met een kleine 1000 leden is Dubbeldam dan zeer geschikt voor een stuk sponsoring. We staan goed bekend in de regio, qua gezelligheid maar ook sportieve prestaties. U zult zich snel thuis voelen bij onze mooie club!

vv Dubbeldam beschikt over een sponsorcommissie, die contacten onderhoudt met bestaande en potentiele sponsors.
    Deze commissie bestaat uit de volgende leden:

• Marcel van de Ende
  • Dennis van Alten
  • Jeroen van Randwijk
  • Marcel van de Berg
  • Jacco Bos
  • Menno Mientjes
  • Gregory Stuurman
  • Werner Kelder
  • Edwin Scheurwater
  • Jan van Laar
  • Via deze mannen kunt u met ons in kontakt komen maar het kan natuurlijk ook digitaal via sponsoring@vvdubbeldam.nl

• Sponsorcommissie

Berg, Marcel van den

Bos, Jacco

Mientjes, Menno

Scheurwater, Edwin

Stuurman, Gregory

Commissielid

Er zijn 2 teamleden van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.