• Het is herfstvakantie, normaal gesproken is het dan niet al te druk bij Dubbeldam, omdat een deel van de ouders nog lekker een weekje op vakantie is. Vaak zijn er echter inhaalwedstrijden en zien we elftallen die tegen elkaar willen oefenen.
    Dit jaar is alles anders. Vrijwel iedereen is gewoon thuis en sommige ouders hebben amper door dat hun kinderen vakantie hebben.
    Na de laatste aankondiging van premier Rutte mogen er geen wedstrijden meer gespeeld worden. Alleen onze jeugd mag gewoon met elkaar trainen en onderling oefenwedstrijden spelen.
    Bij Dubbeldam zijn we druk aan het nadenken over het organiseren van een onderling jeugdtoernooi, met hopelijk veel jeugd en weinig volwassenen.
    Onze helden van de 7-1 zijn zich vandaag al aan het voorbereiden op het kunstgras en op een verder helemaal leeg grasveld zien we in de verte onze spelers van de 8-1 en de 8-2 die lekker bezig zijn.
    Hopelijk kunnen we volgende week veel meer mooie actiefoto’s nemen.