• De laatste wedstrijd van het seizoen stond helemaal in het teken van roze glitters. Niet alleen de meiden verschenen met glitter in hun haren, ook de trainers moesten eraan geloven. Alleen Rene, onze trouwe vlagger, wist aan het glitterfestijn te ontsnappen – hij rent nu eenmaal nét iets sneller dan de meiden!
     
    Voor deze afsluitende wedstrijd was het team eindelijk weer compleet. In de beginfase waren de meiden nog wat zoekende en hadden ze moeite om het doel te vinden. Toch wisten ze in de eerste helft twee keer te scoren.
     
    Na de rust kwam het team pas echt op gang. De combinaties liepen beter, het tempo ging omhoog en de ene na de andere bal verdween in het doel. De meiden lieten zien wat ze dit seizoen hebben geleerd en speelden met veel plezier en enthousiasme.
     
    Uiteindelijk werd deze laatste wedstrijd van het seizoen overtuigend afgesloten met een prachtige **10-2 overwinning**.
     
    Hoewel de competitie voorbij is, blijven we nog even doortrainen om de conditie op peil te houden. Daarnaast hebben we nog een gezellig uitje in het vooruitzicht en loopt een deel van de meiden volgende week mee met de Avondvierdaagse.
     
    We willen de trainers Ferry en Mark, onze  vlagger Rene en onze trouwe supporters bedanken voor hun inzet en steun gedurende het seizoen. We hopen iedereen volgend seizoen weer langs de lijn of op het veld te zien!
     
    **Op naar een mooie zomer en tot volgend seizoen!** 💖⚽✨