• De eerste wedstrijden voor de Regio Cup zijn gespeeld. Op onze site zijn al verslagen te lezen en verschillende foto's van onze jonge helden te zien. Ook heeft er in AD/De Dordtenaar een mooi artikel gestaan over de wedstrijd van onze 17-1.
    Komende weken staan weer de nodige wedstrijden gepland, u kunt deze ook terugvinden op onze site.
    In de afgelopen dagen zijn er veel wijzigingen doorgegeven aan de KNVB, lang niet alles is al verwerkt. We geven alle wijzigingen zo snel mogelijk door aan onze trainers, zij weten dan ook hoe laat de wedstrijden daadwerkelijk gespeeld gaan worden.

Omdat de regels voor sportkantines nog steeds streng zijn, heeft het bestuur besloten dat de kantine ook de komende weken dicht blijft. Er is wel koffie, thee en ranja.
    De kleedkamers en douches mogen wel gebruikt worden.