• Beste vrijwilliger en/of niet spelend lid,

Wij kunnen eindelijk weer eens iets organiseren voor al onze vrijwilligers en niet spelende leden die ons in het afgelopen jaar trouw zijn gebleven.

We willen u dan ook bij deze uitnodigen om aanwezig te zijn bij het ONNS Foodtruckfestival, en wel op 24 september 2021. U bent vanaf 17.30 van harte welkom om een hapje en drankje te nuttigen bij onze kantine, de officiƫle opening is om 18.30. Ook de sponsoren, leden van de Businessclub en leden van de Vriendenclub zijn uitgenodigd. Wij hopen op een grote opkomst en kijken er erg naar uit om jullie weer te zien!

Uiteraard moeten er dan wel de nodige voorzorgsmaatregelen worden genomen, zo moeten we van tevoren weten wie er allemaal komen, dus geef je op bij Jacco Bos of Alex de Joode via sponsoring@vvdubbeldam.nl of secretariaat@vvdubbeldam.nl Via whatsapp kan ook op 0611363428 of 0628525219. Het is echt van groot belang dat als je wilt komen, je je dan opgeeft want dat is op dit moment zo bepaald door de overheid! Gaarne reactie uiterlijk 19 september zodat wij dit aan de leveranciers kunnen doorgeven.

We zien je graag de 24ste, en alvast bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groet,

Bestuur vv Dubbeldam