• Het is nog steeds vakantie en iets van een beetje winter. Onze jeugd voetbalt vrijwel helemaal niet en ook bij onze senioren is het nog heel rustig. We kijken vandaag dan ook naar alle wedstrijden van onze zaterdag- en zondagwedstrijden die afgelopen weekend gespeeld zijn.
    Bij de zaterdag kwamen alleen ons vijfde en zesde in de wei, bij de zondag waren dit drie elftallen: het eerste, het tweede en het vierde.

Zaterdag 6 Kozakken Boys 4
    Deze twee teams hebben tegen elkaar gevoetbald en ergens heeft uw verslaggever gehoord dat Kozakken Boys makkelijk heeft gewonnen op onze B-veld, maar de uitslag is nergens te vinden. Een wonderbaarlijke prestatie van Clark Beemer en we houden het er maar op dat het een nipt verlies was voor onze mannen.

Zaterdag 5 Wieldrecht 7 0-0
    In deze competitie staat Wieldrecht bovenaan, gevolgd door Dubbeldam en EBOH. Alleen als Dubbeldam wint kan het nog echt spannend worden, maar beide elftallen houden elkaar keurig in evenwicht. Dit is vooral goed nieuws voor Wieldrecht, maar het kan nog alle kanten op.

Unitas’30 5 – Zondag 4 0-3
    Unitas is de koploper in deze competitie en Dubbeldam staat, waarschijnlijk tot verwondering van alle spelers en fans, op een prachtige tweede plaats. Onze mannen wisten op het terrein van Unitas gewoon te winnen en dat is een prestatie van formaat

DESK 2 – Zondag 2 5-2
    Het elftal van Paul Wols heeft het niet gemakkelijk, ze staan onderaan in de competitie, maar DESK slechts een paar plekken hoger. Als er dan ergens een resultaat te behalen is, is het wel uit tegen deze tegenstander. Omdat het eerste niet speelt, stroomt de reservebank van onze tegenstander vol met spelers en of het daarmee te maken heeft zullen we nooit weten, maar de cijfers liegen niet.

Oosterhout 1 – Zondag 1 3-0
    Het begint er steeds meer op te lijken dat onze mannen promotie uit hun hoofd kunnen zetten. Tegen Oosterhout moest vandaag echt gewonnen worden en al snel stonden onze mannen achter. De wedstrijd was eigenlijk helemaal in evenwicht en waar een gelijkspel misschien wel het eerlijkst was geweest, scoorde Oosterhout aan het einde van de wedstrijd nog twee keer, zodat onze mannen met een 3-0 verlies naar huis werden gestuurd.