• Tijdens onze nieuwjaarsreceptie in de kantine van onze mooie vereniging mocht onze voorzitter en 50-jarige jubilaris Arie in ’t Veld de leden bijpraten over de nieuwbouw en nieuwe trainers voor onze twee eerste elftallen.
    Allereerst gaf Arie aan dat er met betrekking tot de nieuwbouw overeenstemming is over het aantal vierkante meters en de bijdrage van Dubbeldam. Er moet in het eerste kwartaal 2020 nog overeenstemming komen over de totale kosten, de bijdrage van de gemeente en de verantwoordelijkheden. Uiteindelijk moeten zowel het college als de gemeenteraad hun goedkeuring geven.

Na het lopende seizoen stoppen onze twee hoofdtrainers Richard Smaal van de Zaterdag 1 en Brasco Tuvaljevic van de Zondag 1. Sneller dan we eigenlijk zelf voor mogelijk hadden gehouden, hebben nu al overeenstemming bereikt met twee nieuwe trainers:

Vincent de Klerk wordt onze nieuwe trainer bij de Zaterdag 1. De afgelopen seizoenen was Vincent, die eerder speler en trainer bij Papendrecht is geweest, trainer bij v.v. Zwaluwe waar hij het lopende seizoen nog afmaakt.
    Ries Fok, nu nog trainer bij onze buurman EBOH, zal aan de slag gaan als trainer bij onze Zondag 1. Ries is een bekende naam in het amateurvoetbal in Dordrecht en ook hij zal het lopende seizoen bij EBOH afmaken.
    Na een korte toespraak mocht Arie de microfoon overgeven aan Gert-Jan Geschiere en Frans de Bruin die samen onze jubilarissen in het zonnetje hebben gezet. Dit jaar mochten we tien jubilarissen huldigen, te weten:

25 jaar: Bas Weltevrede, Michel Nainggolan, Germaine de Meza en Patrick de Kievit
    40 jaar: Paul Wols
    50 jaar: Sjako van de Merwe, en Arie in ’t Veld