• Vandaag was bij v.v. Dubbeldam de traditionele nieuwjaarsreceptie en zoals elk jaar werden de jubilarissen in het zonnetje gezet. Jammer genoeg konden niet alle jubilarissen er vandaag bij zijn, maar als u weet dat er maar liefst 22 mannen 25, 40, 50, 60 of zelfs 65 jaar lid waren, was dit op voorhand ook bijna onmogelijk.
    Zeven man waren 25 jaar lid en ontvingen een speldje: Wesley Borsboom, Perry van Eijken, Cor Willemstijn, Robert Schellenbach, Marcel van den Berg, Marco van der Put en Ben Soeteman.

Vanaf 40 jaar lidmaatschap hebben de meeste jubilarissen een boek ontvangen met daarin een aantal pagina’s over hun eigen verleden bij onze mooie club.
    40 jaar: Richard van Andel, Evert Bruystens, Rene Hunting, Remco Brand, Marc van der Net en Hans Harmans
    50 jaar: Harry Swart en Jos Naaktgeboren
    60 jaar: Dik van Valen, Ad van Well, Goof Booy en Wim de Vogel
    65 jaar: Arie Vollaard, Jaap Vermey en Piet van de Merwe

Jaap Vermey ontving een VVV bon, maar het mooiste moment van de middag was dat Arie Vollaard zijn geschenk staand in ontvangst kon nemen. Arie was er heel de middag en wat was het mooi om hem te zien genieten. Verder is het nog het vermelden waard dat maar liefst vijf van onze jubilarissen ook erelid zijn.

We feliciteren alle jubilarissen en hieronder de covers van de 14 jubileumboeken, dit jaar opgemaakt door Gregory Stuurman. Verder zijn er door Lydia nog foto’s gemaakt, deze worden morgen op onze website gedeeld.