• Wellicht was het U al opgevallen maar we hebben weer een  nieuwe sponsor bij onze mooie club. Het is Traas ongediertebestrijding. Traas Ongediertebestrijding houdt zich bezig met het voorkomen, bestrijden en weren van alle soorten ongedierte op allerlei manieren. Van het bestrijden van houtaantasters tot het aanbrengen van wering en het opstellen van hygiëne- en ongediertepreventieplannen. Ze zijn al 20 jaar actief in de wereld van de ongediertebestrijding en ongediertepreventie!

Door hun ruime ervaring zijn ze in staat om uw problemen snel en efficiënt op te lossen. Doordat Traas ongediertebestrijding als franchise organisatie een landelijke dekking heeft, zijn ze altijd dicht bij u in de buurt!

Traas werkt met gekwalificeerd personeel, heeft een jarenlange ervaring en het feit dat ze zowel in het bezit zijn van het Keurmerk plaagdier managementISO 9001 en het VCA bedrijfscertificaat, die allen op landelijk niveau behaald zijn, bent u, als klant, bij Traas verzekerd van een goede service en kwaliteit.

Kijk op www.traas.nl voor meer informatie. De komende drie jaar gaat Traas ongediertebestrijding ons financieel ondersteunen en wij zijn hier als club natuurlijk erg tevreden over en superblij mee!