• Zaterdag 10-10 is het verdacht stil op ons sportpark. Wordt er wel gevoetbald? Jawel, maar in een troosteloze omgeving want voetballen zonder publiek, het blijft een vreemde gewaarwoording. Oranje Wit heeft ook geen supporters en dus zijn alleen de trainers en wisselspelers getuige van deze vertoning.
    De wedstrijd is de eerste helft vooral spannend en koud, de hagel komt uit de lucht zetten en op het kunstgras wordt het zo glad als een ijsbaan. Oranje Wit is de betere ploeg maar wij hebben Toine, en die is vandaag behoorlijk in vorm. Hij voorkomt sowieso 2 zekere doelpunten en houdt zijn ploeg in de wedstrijd. Er wordt hard gewerkt door de hele ploeg maar Oranje Wit is gewoon de betere, dat doet zeer om te zeggen maar het is gewoon zo. Uiteraard wil dat niet zeggen dat je dan altijd wint maar als ze al na 5 minuten in de tweede helft toch scoren weet je dat het moeilijk wordt. Als ook de 0-2 nog valt is de wedstrijd eigenlijk wel gespeeld en moeten we deze zaterdag maar snel vergeten. Een helft konden we hopen op een resultaat, maar uiteindelijk heeft Oranje Wit verdiend gewonnen.
    Ook na afloop van de wedstrijd blijft de sfeer bijzonder opmerkelijk, kantine dicht en dus geen derde helft vandaag. Toch 1 van de belangrijkste onderdelen maar in deze barre tijden moeten we dit onderdeel overslaan. Gelijk maar naar huis en dan maar de presentatiegids gaan lezen, toch nog iets leuks vandaag ;)
    De sfeer in het team blijft gelukkig goed en natuurlijk valt het niet mee, staan we na drie wedstrijden nog steeds met lege handen maar in dit jaar moeten we blij zijn met iedere wedstrijd die we mogen spelen, hopelijk blijft dit nog zo de komende weken!