• Richtlijnen kledingsponsoring elftallen v.v. Dubbeldam

Voor Dubbeldam is het belangrijk dat de uitstraling van de vereniging zo uniform mogelijk is. Omdat onze spelers onze belangrijkste visitekaartjes zijn, heeft het bestuur zich ten doel gesteld dat alle teams in hetzelfde wedstrijdtenue spelen. Hieronder staan de regels van ons kledingbeleid, zoals vastgesteld door het bestuur van Dubbeldam.

Wedstrijdtenues

• Speelsters en spelers dragen een zwart/wit gestreept wedstrijdshirt, wit broekje en zwarte – of roze - kousen van het merk Macron.
    • Het officiële Dubbeldamlogo is zwart en dit wordt gedragen op alle wedstrijdshirts, dus ook voor meisjes/dames wedstrijdshirts.
    • De nummers achterop het shirt en op de broekjes zijn altijd zwart of roze bij meisjes/dames.
    • Sponsorlogo’s mogen bedrukt worden in de eigen bedrijfskleuren. Indien de sponsor geen voorkeur heeft, dan zal dit altijd zwart zijn of roze bij de meisjes/dames.
    • Onze tenues zijn alleen verkrijgbaar bij Sport Centrum Dordrecht (SCD).

Overige kledingartikelen en aanverwante producten

• Spelers die een trainingspak van de club willen kopen of gesponsord krijgen, dienen van het merk Macron te zijn.
    • Andere sportkleding, zoals inloopshirts, jasjes, trainingsshirts, broeken en tassen dienen van het merk Macron te zijn. SCD heeft hiervoor een speciale kledinglijn.

Sponsorkleding

Ook onze sponsorkleding moet verplicht besteld worden bij SCD en altijd van het merk Macron zijn. Uitzonderingen hierop zijn niet toegestaan. Dit is het beleid van Dubbeldam en moet worden gevolgd, waarbij de consequentie kan zijn dat er een sponsor afhaakt.