• Zoals iedereen inmiddels wel weet is Dubbeldam (lees het bestuur) al heel veel jaren in overleg met de Gemeente Dordrecht over een nieuwe accommodatie voor de club. Vaak leek het groene licht te branden, maar even zo vaak  kwam er op het laatste moment een kink in de kabel.

Na bijna 15 jaar lijkt het er dan nu uiteindelijk toch echt van te komen. De nieuwe locatie is al afgegraven. Maar nu de goedkeuring er is, zijn helaas de economische omstandigheden te nadele van Dubbeldam gekeerd. We worden geconfronteerd met veel hogere bouwkosten, hogere rente en de torenhoge inflatie.

Maar Dubbeldam zou Dubbeldam niet zijn als we niet onze schouders onder deze uitdaging zouden zetten. Want alleen met de inzet en initiatieven van al onze leden kan de nieuwbouw gerealiseerd worden.
    Linda en Karin gaan kerststerren verkopen waarbij de opbrengst ten goede komt aan de nieuwbouw.
    Zij hebben een geweldige kwekerij gevonden die de planten gaat leveren.
    Wij rekenen er op dat jullie je best gaan doen om zoveel mogelijk kerststerren te verkopen. Dus benader opa, oma, ooms, tantes vrienden en collega’s , vertel over dit geweldig initiatief en overtuig ze een kerstster bij Dubbeldam te kopen.

Wat kosten ze?
    De kerststerren kosten slechts €4,00 per stuk en zijn ong. 35cm hoog

Uiterste besteldatum
    De kerststerren kunnen tot en met woensdag 7 december 2022 besteld worden.

Hoe werkt het?
    - Vul onderstaand formulier in
    - u ontvangt een Tikkie
    - na betaling ontvangt u een bevestiging en pas dan wordt de bestelling definitief
    - er komen diverse afhaaldagen waar we later over informeren.

Dus geniet tijdens de kerstdagen van prachtige kerststerren of verblijd iemand met deze kerstster en steun v.v. Dubbeldam.

• Bestelformulier kerststerren