Vanochtend stond voor Dubbeldam JO9-1 de kraker uit tegen Oranje Wit JO9-1 in de 1e klasse op het programma. Beide teams hadden in fase 4 nog alle wedstrijden gewonnen en moesten dus vol aan de bak. De winnaar van dit duel zou dus de kampioen worden. Het was Dubbeldam die uiteindelijk terecht aan het langste eind trok in een bloedstollende wedstrijd. Dat Oranje Wit een sterk team heeft wisten we, en dat ze ook nog goed kunnen voetballen wisten we ook. We hadden namelijk al in dit seizoen een paar keer verloren tegen Oranje Wit, maar vandaag was alles anders, net als in al de andere wedstrijden van de afgelopen weken. In de eerste tien minuten waren we nog niet bij de les, en dat leverde een 2-0 achterstand op, maar gelukkig herpakten we ons en konden we nog voor de rust de aansluittreffer scoren. Na de rust golfde het spel heen en weer. Het werd 2-2, 3-2 en daarna weer 3-3. Spannend? Nou best wel, en ook nog voor beide teams, het was bibberen. Gelukkig hadden wij een klein beetje de overhand in de tweede helft en scoorde we denk ik terecht de 3-4. Daarna volgde nog een aantal spannende minuten die door een enorme inspanning van onze spelers en speelster werden overleefd. Het laatste fluitsignaal klonk dan ook voor ons als muziek in de oren en konden we dus gelukkig feest gaan vieren! Wat een prestatie van dit team in de laatste weken van dit seizoen in fase 4 zeg. Wat een ontwikkeling. Daar mogen jullie best trots op zijn Imraan, Elize, Ted, Yousef, David, Lucas, Thijs en James. Op naar volgend seizoen!