• Eindelijk kunnen onze jeugdleden tot en met de O17 weer voetballen. Waar in een normaal seizoen de zomerstop begint, beginnen we nu met een mini-competitie. Bij veel verenigingen zijn of worden binnenkort de velden ingezaaid voor het nieuwe seizoen, zodat het plannen van wedstrijden bijzonder lastig is.
    De KNVB probeert alle wijzigingen tijdig aan iedereen door te geven, maar omdat er veel gemuteerd moet worden, kan het zijn dat ze wat achterliggen. Het kan dus zijn dat er nog wedstrijden op onze website staan die niet doorgaan. We doen er alles aan om de trainers op tijd te informeren.

Komende zaterdag wordt er ook bij Dubbeldam dus eindelijk weer gevoetbald. De kleedkamers zijn open en er mag gewoon gedoucht worden. Ouders van de tegenpartij die hun kinderen komen brengen, zijn van harte welkom. Ouders van jeugdspelers van Dubbeldam helaas niet.
    De kantine is zaterdag a.s. nog dicht, in de bestuurskamer is koffie en thee verkrijgbaar. Ook de ranja voor de spelers kan hier afgehaald worden. Bij de volgende wedstrijden is de kantine wel open, natuurlijk volgens de geldende coronaregels.
    De tijden die vermeld staan bij de thuiswedstrijden op 12, 19 en 26 juni kunnen nog wijzigen.

Ondanks alle hectiek, verschuivingen en afmeldingen is het wel heerlijk dat onze jongens en meiden zo voor de zomervakantie nog even kunnen voetballen. We wensen iedereen dan ook veel plezier toe de komende weken.