• Deze dag mochten de mannen van JO9-1 een thuiswedstrijd voetballen tegen Boeimeer JO9-2. Vanuit het schone Made kwamen deze strijders al vroeg richting het o zo mooie Dordrecht, maar niet zo vroeg als de ouders van ons team. Deze ochtend stonden er diverse vrijwillige diensten op het programma: bardienst van 08.00-10.30uur en een keukendienst van 10.00-12.30uur. Maar daar over later meer!
    Gerard zei om 08.00uur vol goede moed: “pas later op de dag is er regen, dus komt helemaal goed”.

De jongens mochten zich iets eerder melden dan normaal, voor een leuke teamfoto. Woensdag waren de gesponsorde tenuetjes uitgedeeld. Bedankt Flextalent!!

Van links en rechts; onze buffelende tweeling Darin en Danyar. Zijn overal, maar soms ook nergens en altijd goed voor de doelpunten.
    In het keeperstenue en in het midden, onze held: Lucas! Sinds kort onze vaste basis in het doel.
    Links (voor de trainer André) Laurens en Ruben, goed voor de voor en achterhoede.
    Via de flanken vinden ze elkaar!
    Rechts (voor trainer Carla) Majid en Beau, Beau onze middenvelder. Sterk beide kanten op, Majid achterin als echt stofzuiger. Klein van stuk, maar houdt alles tegen.
    Vorig jaar in de 4e klasse, dit jaar in de 2e klasse, wat nog even wennen is, maar als team houden ze zich kranig staande.
    Onze trainers: Carla en André proberen ze hierbij goed te ondersteunen. Carla de fanatieke en André de vrolijke kracht!

Bij het fluitsignaal aan het begin van de wedstrijd, kwam me daar een wolkbreuk! Pijpenstelen waren er niks bij. Dus helaas,
    toch veel regen.

Vorige week hebben de jongens een flinke nederlaag geleden, dus vandaag waren ze extra gemotiveerd om te winnen.

De eerste helft waren de jongens sterk, ze kwamen de kleedkamer in met een 2-5, maar een erg sterk spel.
    Aan de bar kwamen de ouders even een drankje bestellen om de bar-moeder even op de hoogte te brengen van de tussenstand en een lekker kopje koffie om op te warmen na die regenbui.

Tweede helft zijn ze goed teruggekomen. Maar helaas niet gewonnen, eindstand 7-9.
    Uw schrijfster heeft de doelpunten niet gezien, dus weinig over te vertellen, maar heeft aan de bar veel gehoord over het laatste doelpunt, de VAR moest er bijna aan te pas komen, maar verdediger Laurens scoorde een fraaie!

Na afloop gingen de mannen nog even bij het keukenteam een lekker tosti halen!
    Daar draaien ze hun hand niet voor om, patat, tosti en snoepjes! Alles kan bij Dubbeldam!