• Het stemschnorrrrrretje

Hoewel de Schnorrrrrr zich vaak alleen uitspreekt over zijn helden en favorieten van de zaterdag, wil de Schnorrrrrr ook wel eens aandacht voor alle vrijwilligers binnen Dubbeldam. Op dit moment hebben onze Dubbeldammers het zwaar en dan met name vooral Frans de Bruin. Frans is onze penningmeester en krijgt het al jaren voor elkaar om Dubbeldam geen rode of zwarte cijfers te laten noteren. Een ware prestatie kunnen we wel zeggen. Dit jaar ziet de Schnorrrrrr dat ook Frans het zwaar heeft. Daarom wil de Schnorrrrrr zijn Schnorrrrrr niet drukken en laat zijn Schnorrrrrr spreken.

Ook dit jaar zijn er weer verkiezingen en uitreikingen waar een leuk geldbedrag bij te winnen valt voor onze club. Zo doen wij bijvoorbeeld mee voor de publieksprijs 2020 van INZET078! Hierbij kan er een prachtig geldbedrag van 2000,- euro gewonnen worden. Een bedrag dat Dubbeldam goed kan gebruiken in deze zware tijd zonder kantine omzet. Daarom wil de Schnorrrrrr vragen of al zijn lezers Dubbeldam een hart onder de riem kan steken en wil stemmen via onderstaande link en uiteraard op ons mooie clubje.

Als u dan alle deelnemende partijen ziet en leest, dan kunt u zich voorstellen dat de tegenstand groot is. De Schnorrrrrr maakt zich vooral druk om een vogelvereniging, een kattencafé en niet te vergeten de Dordrecht Pride. Allemaal waarde opponenten waarvan de Schnorrrrrr alleen maar kan zeggen dat wij meer achterban hebben dan al deze partijen bij elkaar.

Laten we er met zijn alle de schouders onder zetten en Dubbeldam naar de top stemmen en Frans een beetje lucht gunnen in het financiële gedeelte van onze mooie club. Dan kan de Schnorrrrrr ook in de toekomst weer genieten van blunderende keepers, veel te oude verdedigers, bijzonder vermoeide middenvelders met de handen op de knieën en uiteraard de langzaamste spitsen van Nederland.

Dus STEM snel en roep iedereen uit jou omgeving op om te stemmen op ons prachtig mooie voetbalclubje. Stemmen kan nog tot 7 november. Wees er dus snel bij! Het kost je slechts enkele minuten van uw leven en zeg nou zelf…. Als u in het verleden al al die onzin van de Schnorrrrrr heeft gelezen, wat kan u dan die ene minuut nog schelen?

Alvast bedankt!
    De Schnorrrrrr