• Op 26 juni is Cor Bruystens overleden; Cor was enthousiast lid van de onderhouds- en schoonmaakploeg. Door de omstandigheden waar we nog steeds mee te maken hebben, is in besloten kring al afscheid genomen van Cor.
    Cor is de vader van Evert en Johan, twee bekende Dubbeldammers en de laatste jaren was hij trouw supporter van zijn kleinkinderen, die ook de kleuren van Dubbeldam verdedigen op de groene mat.

Jarenlang heeft Cor in alle stilte veel voor onze vereniging betekend door op maandagen en donderdagen onze accommodatie schoon en opgeruimd te houden. Hij was een meer dan gewaardeerd lid van deze kleine, maar trouwe groep mannen.
    Nog geen jaar geleden is zijn vrouw Maaike overleden en we wensen Evert, Johan, kleinkinderen en andere familieleden veel sterkte om dit verlies te verwerken.