• Ciara heeft ons lang zo goed als verlaten en ook bij Dubbeldam valt de schade gelukkig enorm mee, geen dak dat weggeblazen is of bomen die ontworteld op onze velden liggen. Het enige dat de storm niet heeft overleefd, is het doek van het honderdjarig bestaan. Mocht u hier meer van willen weten, dan kunt u dit altijd nog eens navragen bij Sjaak Thuis. Het doek was inmiddels al wat oud en het zou zo maar kunnen dat iemand als Jacco Bos een mooi alternatief weet te bedenken.
    Er is veel gebeurd de afgelopen dagen, denk maar eens aan de KNVB die niet alleen een actieplan tegen racisme heeft gelanceerd, maar ook vanaf volgend seizoen competities aan gaat bieden in de leeftijdsgroepen O18, O21 en O23. Het is wat veel, maar we hebben gelukkig wel iets te kiezen en The Captain zou zeggen: neem dit op met verenigingen op en rond het eiland, zodat er enkele mooie competities in de regio tot stand komen.

Hoewel dit allemaal interessante onderwerpen zijn om over te praten, wil The Captain het vandaag vooral hebben over de nieuwe website. Een site waaraan ook The Captain zijn steentje heeft bijgedragen en die klaarstaat om gebruikt te worden door alle leden van Dubbeldam. Bewust hebben we ervoor gekozen om in alle stilte aan de nieuwe site te werken, het hoefde namelijk geen flitsende, fancy site te worden, maar gewoon een plek waar we makkelijk informatie kunnen delen en waar iedere Dubbeldammer zijn of haar eigen plekje heeft.
    Zo heeft elk team een eigen pagina, waarop verslagen kunnen worden geplaatst. Het plaatsen van een verslag is zo eenvoudig dat u dit lachend kan doen. Even een korte handleiding – niet meer dan twee A4-tjes, dus echt kort – opvragen bij secretariaat@vvdubbeldam.nl en een kind kan de was doen. Middels deze eenvoudige methode kunt u een verslag van een wedstrijd met – of zonder - een fraaie foto van uw spelers en speelsters plaatsen.
    Voor veel mensen zal bovenstaande meer dan voldoende zijn, maar de echte enthousiaste bloggers, vloggers en fotomakers zullen het leuk vinden om meer content te plaatsen of zelfs met enige regelmaat bovenaan de pagina, waar nu in veel gevallen nog een mooi logo van de hand van Marco Visscher staat, een nieuwe elftal- of actiefoto te plaatsen.
    Ook dit is mogelijk, vraag een inlogcode aan als redacteur en de mogelijkheden zijn schier onbeperkt. U kunt dan van uw teampagina een waar paradijs maken, waar het heerlijk toeven is voor ouders, opa’s, oma’s en andere enthousiaste fans. Aanvragen van een login als redacteur kan ook gewoon bij secretariaat@vvdubbeldam.nl.
    Of uw kind nu bij de jeugd van Dubbeldam speelt of je speelt zelf in een seniorenelftal bij de Zaterdag of de Zondag, maak gebruik van onze nieuwe site. The Captain is er trots op en hopelijk u ook.