• Vandaag laten we weer een trainer van onze concurrent Oranje Wit aan het woord. Lars Willems was dit seizoen de trainer van de JO17-1 van onze Oranje Witte vrienden. Met veel plezier kunt u zijn antwoorden gelezen.

Voor degene die mij niet kennen mijn naam is Lars Willems, ben al enige tijd actief in de voetballerij, na eerst zelf veel te hebben gevoetbald, ben ik sinds enkele jaren alleen nog maar trainer. Dit doe ik bij Oranje Wit waar ik nu twee jaar verantwoordelijk ben geweest voor de JO17-1. Naast dat ik trainer ben, voetbal ik zelf af en toe nog, wanneer dit uitkomt met de JO17-1. Dit doe ik in het 4e van Oranje Wit.
    Hiernaast werk ik als gymleraar voor de Move Academy, waarbij ik op verschillende Basisscholen de lessen lichamelijke opvoeding verzorg.

Voetbal jezelf of doe je aan een andere sport?
    Ik heb de afgelopen jaren wat minder zelf gevoetbald omdat het vaak qua tijdstip niet uitkwam met de JO17-1. Aankomend jaar ga ik echter stoppen met training geven dit in verband met afronden van een deeltijd opleiding. Ik ga hierdoor zelf ook weer meer te voetballen aankomend jaar.
    Verder ben ik natuurlijk met mijn werk volop bezig met sport, ook al ligt dit op dit moment even stil.

Wat is het leukste dat je in je werk of sport ooit heb meegemaakt?
    Dat was toen ik zelf in de B1 van oranje wit speelde en we de beker wonnen en daarna de supercup op eigen terrein wonnen met penalty’s.

Doe je iets om in conditie te blijven en zo ja wat?
    Aangezien nu alles gesloten is kan je weinig doen, het enige wat ik regelmatig doe is een rondje hardlopen buiten.

Wat doe je nu je bijna niet meer naar buiten mag?
    Af en toe een voetbalwedstrijd terugkijken op tv en anders series kijken op Netflix (zoals la Casa de Papel).

Heb je nog een boodschap voor de leden van Dubbeldam?
    Zorg dat je zoveel mogelijk afstand houd van elkaar en luister goed naar de aanwijzingen van het RIVM. Er zijn belangrijkere dingen dan voetbal of sport in het algemeen. Als dit virus voorbij is gaan we er weer een feestje van maken op de clubs!