• In een normaal jaar zouden we gisteren onze jubilarissen van 2020 in het zonnetje gezet hebben tijdens onze nieuwjaarsreceptie. Dit jaar is alles anders en zijn we helaas gedwongen om vaker thuis te blijven dan ons lief is.
    Zodra het weer kan, zullen we onze jubilarissen de aandacht geven die ze verdienen. Dit jaar zijn er maar liefst acht leden die 40. 50 of zelfs 60 jaar lid zijn en in de maand januari krijgen zij hun cadeau uitgereikt tijdens een informeel bezoekje van twee bestuursleden.

Vandaag was Cor van den Burg de eerste jubilaris aan wie we zijn jubileumboek mochten uitreiken.
    Cor is alweer vijftig jaar lid van Dubbeldam. Door een ongeluk heeft hij jammer genoeg een korte voetbalcarrière gekend, maar hij heeft zijn sporen bij onze vereniging meer dan verdiend. Niet voor niets is hij in 2015 benoemd tot erelid.
    Jarenlang is Cor voorzitter van de Jeugdcommissie en bestuurslid geweest. Hij was vaker bij Dubbeldam dan dat hij thuis was, hij maakte kleedkamer- en veldindelingen, trainde jarenlang een jeugdelftal en was bij evenementen als de Avondvierdaagse en jeugdkampen altijd aanwezig.
    Het is zomaar een greep uit alles wat Cor gedaan heeft voor onze vereniging en hoewel hij een stapje terug gedaan heeft, zal hij ook in de toekomst zijn steentje bijdragen.

Het jubileumboek is voor het overgrote deel voor alle jubilarissen hetzelfde. In deze pagina’s staat onder meer de geschiedenis van onze mooie vereniging te lezen. De eerste pagina’s van dit boek bestaan uit teksten en foto’s die over de jubilaris zelf gaan.
    In het geval van Cor hebben we veel hulp gehad van zijn zus Anja, waardoor we in dit boek ook foto’s hebben opgenomen uit een periode waarin Cor nog geen lid van Dubbeldam was.
    Anja schreef onder meer: “Wij, als familie, vinden dat jij voor vv Dubbeldam veel goeds heb gedaan en zijn trots op je!!”
    We kunnen niet anders dan deze woorden volkomen onderschrijven.

We feliciteren Cor van harte met zijn mooie 50-jarige jubileum en we hopen dat hij nog heel lang lid mag blijven van Dubbeldam.