• In de afgelopen weken hebben we ongelooflijk veel reacties gekregen, zowel mooie teksten als prachtige, soms heel oude, foto’s.
    De koek is bijna op, maar we willen de maand mei graag volmaken en zijn daarom zelf in onze archieven gedoken. We hebben uit enkele jubileumboeken van onze trouwe leden wat foto’s gehaald en zullen die de komende dagen nog gaan plaatsen samen met de laatste inzendingen die we ontvangen hebben.
    We beginnen echter met foto’s en krantenartikelen die Rik Klootwijk zowel van zichzelf als van zijn zoon Rick Klootwijk heeft gevonden.

Op de foto boven dit artikel zien we 17 mannen, waarvan de meeste bekend zijn, we zien van links naar rechts:
    Boven: Jan Blom, Ad Markesteijn, Wim Quist, Joop Brand, Kees Zwang, Leo Vermeij, Maarten van der Weijden, Rik Klootwijk en Dik Boogert (leider)
    Onder: Cas Wegman, Jan Lugthart, Gerrit Vos, Hans van der Merwe, Goof Booij, Wim de Vogel, Bas Vermeij en Arie de Boef

In het krantenartikel ‘Even koning van de Schenkeldijk’ lezen we over het mooiste doelpunt dat Rick nooit gemaakt heeft.
    In het artikel ‘Nog niet volwassen genoeg’ zien we een teleurgesteld Rick na een verlies tegen JEKA.
    Daaronder staan de eindstanden van de seizoen 69/70 respectievelijk 70/71 van onze A1 teruglezen. Keurig netjes bijgehouden en nog zeer goed leesbaar.
    Hieronder volgen dan nog enkele prachtige foto’s van Rik en Rick uit hun Dubbeldamverleden. De laatste foto is een nostalgisch tegeltje van een Dubbeldamspeler.

Ook al stoppen we per eind mei met deze rubriek, u mag altijd uw verhalen insturen en we zullen blijven plaatsen, ook in de vakantieperiode. Dus heeft u thuis nog oude foto’s of krantenartikelen, stuur deze gewoon naar johanv3@hotmail.com.
    s u dit wilt, gaan we ze plaatsen, maar we nemen ze zeker ook op in ons archief dat beheerd wordt door Wim de Vogel.