• Tot kort geleden speelde Sjoerd zelf nog, inmiddels is hij vooral bezig om Dubbeldam te helpen bij Voetbalzaken, waar hij samen met Dicky van der Net en anderen druk bezig is om Dubbeldam als vereniging verder te helpen.

Voetbal je zelf of doe je aan een andere sport?
    Sinds vorig seizoen ben ik gestopt met voetballen. Ik heb vanaf 2005 in de selectie gespeeld.

Wat is het leukste dat je als sporter of in je werk ooit heb meegemaakt?
    Kampioen worden of promoveren via nacompetitie is het leukste wat er is aan het voetbal. Hier voetbal je het hele seizoen voor met elkaar.
    Voor mij persoonlijk was promoveren met Zondag 1 naar de 2e klasse in 2008 het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.
    Ook mooi was dat we in 2014 en 2015 2x achter elkaar kampioen werden met Zondag 1 en uiteindelijk weer in de 2e klasse speelde.

Doe je iets om in conditie te blijven en zo ja wat?
    Op het moment beweeg ik vrij weinig. Is wel weer nodig om op te pakken!

Wat doe je nu je bijna niet meer naar buiten mag?
    Ik wandel veel met mijn kinderen door de buurt en speel met ze in huis. Verder werk ik in een supermarkt dus hoef met niet te vervelen op het moment.

Heb je nog een boodschap voor de leden van Dubbeldam?
    Zorg goed voor jezelf en voor diegene om je heen die dat nodig hebben!

Groet, Sjoerd

En ook de foto van Sjoerd is door Sandra van der Pas gemaakt.