• Semaja Thuis schrijft hieronder een stukje vanuit haar hart en hieruit blijkt dat je per se de vragen hoeft te beantwoorden. De vragen zijn alleen maar bedacht om een idee te geven. Schrijf vanuit je gevoel of zoek mooie foto’s op.
    Semaja mist de jeugd van Dubbeldam! Zeker nu we niet langs de lijn kunnen staan, wil ze graag zien, horen en weten hoe het met onze kinderen gaat. Dus ouders verzin iets leuks voor op de website en waar iedereen boven de 15 jaar even moet wachten, omdat we veel aanmeldingen krijgen, zetten we de inzendingen van onze jeugd zo snel mogelijk op de site. Ook leuk voor opa’s en oma’s, die hun kleinkinderen niet of veel minder zien dan normaal.
    Dus ga aan de slag en zorg voor een glimlach op het gezicht van Semaja, zoals jullie kunnen lezen, heeft ze het hard nodig.
    Insturen kan naar johanv3@hotmail.com.

Dubbeldammers,

Hier een stukje van mij, voor alle dubbeldammers.
    Het coronavirus doet een hoop met ons:
    - dat er niet gevoetbald kan worden
    - dat vrijwel iedereen thuis moet blijven ,
    - dat we 1m50 afstand moeten houden van elkaar en dus geen knuffels of handen kunnen geven.

Wat doet dit met ons? Dat we helemaal geen contact met elkaar kunnen hebben?
    Het is moeilijk voor iedereen, maar we hebben allemaal een mobiel of internet, zodat we toch met elkaar kunnen communiceren. En eigenlijk valt me dat een beetje tegen, ik zie te weinig van onze jeugd terug: geen filmpjes van de kids van onze club, helemaal niks.
    En dacht eigenlijk dat we zo’n familieclub waren; het coronavirus doet schijnbaar heel veel met ons, dat we ook niet aan elkaar laten weten. Wat doen we dan de hele dag?!!

Voor mij was het moeilijk om dit bericht te plaatsen, omdat het vanwege familieomstandigheden een moeilijke tijd is, maar voor Johan van de Velde, die graag over ons familieclubje schrijft, heb ik het toch gedaan en gelukkig veel leden en niet-leden met mij, maar ik zie nog veel te weinig van onze jeugd.
    Laat even wat van je horen, dat zou fijn zijn. We willen ook weten wat onze jeugd allemaal doet overdag: bewegen onze jongens en meiden of zitten ze de hele dag stil. Laat als ouders van onze club wat weten over onze boys en girls.
    Stuur filmpjes of foto’s, we zijn toch allemaal lid van Dubbeldam?
    Zelf train ik de 9-2 en ik vraag geregeld wat mijn kids zoal doen, of het goed gaat en dan krijg ik een filmpje zoals hieronder te zien is: geweldig toch.
    Hou contact met elkaar. We hebben de mogelijkheden en laten we daar gebruik van maken. Wij zijn een grote familie, laat dat dan ook zien.