• Hij is Dubbeldammer in hart en nieren, staat bijna altijd langs de lijn bij onze Zondag 1 en een hele generatie Dubbeldammers heeft ooit training van hem gehad. De enige man ter wereld met twee Dubbeldam-tattoos, waarmee zijn liefde voor onze club letterlijk op zijn lijf geschreven is.
    Zijn hart is zo groot dat er nog meer dan genoeg ruimte is voor zijn vrouw Irene, zijn dochter Melanie en zijn andere voetballiefde Schalke 04: een zwart-wit hart met een blauw randje.

Wat doe je bij Dubbeldam, voetballen of iets anders?
    Ik ben op mijn zesde jaar begonnen met voetbal op het Kooipad, nu het terrein van Sporting Delta en ik heb gevoetbald tot mijn 47ste. Jarenlang heb ik veel jeugdelftallen getraind, waarbij ik aandacht had voor elk kind en ik iedereen leerde om ook met zijn chocoladebeen te schieten. Het aantal kampioenschappen dat ik heb mogen vieren met mijn jongens is groot, volgens mij in elk geval met de F12, F5, F2, F1, E9, E5, E4, E3 en de E1.
    Bij de E1 voetbalden we destijds in een sterke hoofdklasse met 9 tegen 9, zonde dat de KNVB dit heeft afgeschaft, dit was de ideale overstap naar een groot veld. Ook heb ik als interim-coach de C5 onder mijn hoede gehad en de Dames 1 hebben hun eerste overwinning gevierd, toen ik even aan het roer mocht staan.
    Dit heb ik 20 jaar met veel plezier gedaan totdat ik 8 december 2018 thuis een lichte herseninfarct heb gehad, waardoor ik noodgedwongen moest stoppen. Ooit hoop ik terug te keren als jeugdtrainer bij deze mooie FAMILIECLUB. Op het moment tennis ik 1 keer in de twee weken bij TCD.

Wat is het leukste dat je bij Dubbeldam ooit heb meegemaakt?
    Het kampioensjaar 1997/1998 bij Dubbeldam Zondag 1. Nadat ik bijna niet meer trainde, stond ik zondag in de basis tegen buurman Merwede; we wonnen met 1 tegen 5 en daarna bouwden we een mooi feestje.
    Verder de promotiewedstrijden van de Zondag 1; met twee bussen afgeladen vol supporters je cluppie steunen en natuurlijk de kampioenschappen bij de jeugd, met een boerenkar door de wijk en daarna patatjes eten.
    Ook mooi om te zien dat ik in mijn eerste jaar als trainer Danilo Alkema bij de F-jes onder mijn hoede had. Nu staat hij in de basis bij Rijsoord 1.

Doe je iets om in conditie te blijven en zo ja wat?
    Om op conditie te blijven sport ik bij Fysio Balanz en tennis ik een beetje, maar dat ligt nu ook stil.

Wat doe je nu je bijna niet meer naar buiten mag?
    Mijn werk in de fabriek als productiemedewerker gaat gewoon door. In mijn overige tijd tuinier ik een beetje en kijk tv.

Wat wil je nog kwijt aan alle Dubbeldammers?
    Ik denk dat het duidelijk is. Volg de regels die het kabinet heeft opgesteld en blijf gezond. Verder kan ik niet wachten tot dat de club weer van het slot is en naar mijn CLUPPIE kan gaan.

Hieronder enkele foto’s van Perry en het filmpje betreft het kampioenschap van de JO9-1.