• Toen we op 21 maart de eerste Dubbeldammer thuis op onze website plaatsten, hoopten we op genoeg reacties om een paar keer per week iets te plaatsen op onze site.
    In de afgelopen tien dagen stromen de enthousiaste reacties binnen en we worden heel blij van de mooie teksten en geweldige foto's. Er zijn al verschillende oude foto's voorbij gekomen en er volgen er nog veel meer, niet alleen van Dubbeldammers, maar ook van andere verenigingen uit de omgeving.
    Niet alleen spelers, maar ook trainers en voorzitters van andere verenigingen hebben gereageerd met mooie teksten en foto's.
    Het is duidelijk dat iedereen het voetbal enorm mist en we hopen op nog veel meer reacties. We plaatsen nu twee berichten per dag, maar mocht het aantal reacties zo groot blijven, gaan we zelfs nog meer plaatsen.
    Iedereen die reageert, komt op de website, maar het kan even duren. Wij genieten van alle mooie reacties, wij hopen jullie ook en mocht je mee willen doen, mail dan naar johanv3@hotmail.com.

Iedereen ongelooflijk bedankt,

Johan van de Velde en Rick Klootwijk