• Davey van Pelt was ooit keeper bij onze Zondag 1 en is vertrokken om bij IFC onder de lat te gaan staan. Toch heeft hij Dubbeldam nooit verlaten, hij traint verschillende teams bij Dubbeldam en bij veel van onze jeugdkampen was hij er ook bij. Onze jongste jeugd kent hem als silhouet tijdens het enge nachtspel.
    Volgend seizoen is hij geen keeper meer bij IFC, maar hij komt zeker terug als trainer bij Dubbeldam. De vraag is dan waar hij dan de nul gaat houden.

Wat doe je bij Dubbeldam, voetballen of iets anders?
    Toen ik klein was, ben ik begonnen bij Dubbeldam als voetballer. Het bleek al snel dat ik daar niet veel van kon en toen ben ik het doel maar ingegaan. Na 1 jaar keepen ben ik opgepikt door Feyenoord, waar ik vervolgens één jaar heb gespeeld en helaas daarna weg moest. Vervolgens heb ik 9 jaar bij Sparta Rotterdam gespeeld om vervolgens weer terug te keren bij Dubbeldam. Na 3 jaar in Zondag 1 gespeeld te hebben ben ik een stap hogerop gegaan naar IFC Zondag waar ik nu ook in mijn 3e jaar zit. Overigens heb ik daar aangegeven na het seizoen te zullen vertrekken. Dus wie weet een Dubbeldammer volgend seizoen. 😌
    Verder heb ik altijd een hart voor Dubbeldam gehad en ben daardoor ook trainer geworden bij Dubbeldam. Ik ben begonnen bij de MO13, waar we de beker en de competitie hebben gewonnen! Het jaar erna heb ik de MO15 en JO15-1 getraind en uiteindelijk ben ik dit jaar trainer van de JO17-1 samen met Jordy Wouters.

Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt bij Dubbeldam?
    Dat zijn toch wel een aantal momenten, namelijk: het kampioenschap met Zondag 1 bij Groen-Wit uit. Fantastische dag beleefd en daarin zag je dat Dubbeldam echt een familieclub is.
    De bekerwinst met de MO13. De wedstrijd op het nippertje winnen en na afloop het feestje in de kantine bij Dubbeldam. Ook het vuurwerk voor de wedstrijd was mooi om te zien.

Doe je iets om in conditie te blijven en zo ja wat?
    Nu in deze moeilijke tijd door het coronavirus doe ik hier en daar aan hardlopen en wat krachttraining vanuit thuis. Normaal gesproken sta ik 7 dagen per week op het voetbalveld, waardoor ik zeker op conditie blijf.

Wat doe je nu je bijna niet meer naar buiten mag?
    Mijn werk in de kinderopvang (noodopvang) gaat op het moment gewoon door en het werken in een verzorgingstehuis gaat ook door.
    De overige tijd in de avonden besteed ik aan Netflix of gamen.

Heb je nog een boodschap voor de leden van Dubbeldam?
    Houdt je vooral aan de richtlijnen allemaal van het RIVM en blijf vooral met zn allen gezond!
    Hoe eerder we er vanaf zijn, des te eerder we weer kunnen voetballen!

Hieronder nog enkele foto's:

• Kampioenschap Zondag 1
    • Bekerfinale MO13