• Zijn voetbalmaatjes Erik-Jan Tak en Reinier Wapperom zijn nog steeds op de velden te vinden en spelen inmiddels in de Zondag 3, maar voor Charles de Vries is voetballen jammer genoeg verleden tijd.
    Charles heeft veel hoogte- en dieptepunten meegemaakt bij Dubbeldam en is altijd gebleven. Nooit is het bij hem opgekomen om weg te gaan.
    Gradus Roeland zei in een interview over Charles: ‘Een sfeermaker, een trainingsbeest en een winnaar.’

Wat doe je bij Dubbeldam, voetballen of iets anders?
    Ik voetbal zelf helaas niet meer. Geen kraakbeen in mijn rechterknie. Daarom sport ik eigenlijk niet meer. Wel sinds kort met een personal trainer aan de slag om weer fit te worden, alleen dat ligt er nu ook uit!

Wat is het leukste dat je bij Dubbeldam ooit heb meegemaakt?
    Het leukste wat ik met sport heb meegemaakt is de Dordtenaar jeugdbokaal met de A1. In de senioren uiteraard de promotie naar de 2e klasse. Top tijd!!! En het mooiste in werk was tijdens mijn 2 jaar sabbatical in Bali, wat een toptijd heb ik daar gehad!

Doe je iets om in conditie te blijven en zo ja wat?
    Aan conditie: wat ik net al zei, fitness. En ik probeer 3x per week minimaal 2 uur beetje goed door te lopen, omdat rennen helaas niet mag!!

Wat doe je nu je bijna niet meer naar buiten mag?
    Wat ik nu doe: ik werk als Sales manager bij de Volkswagen dealer in Zeeland, dus elke dag ga ik naar de zaak, zolang het nog kan. Daarna doen wij af en toe een biertje met collega’s alleen dat gebeurt nu ook bijna niet meer. Dan is het thuis maar Netflix of Playstation. Anders beetje buiten wandelen of met de honden weg!

Wat wil je nog kwijt aan alle Dubbeldammers?
    En als laatste wil ik alle Dubbeldammers alle gezondheid en sterkte wensen de komende tijd! Wij komen hier wel doorheen, even aan de regels houden en dan komt vanzelf alles weer goed. Daarna weer genieten van die fantastische club met fantastische mensen!! Hoop jullie allemaal snel weer te zien!!

Enkele van de foto's van Charles zijn gemaakt door Sandra van der Pas, hartelijk dank hiervoor.