• Nog niet zo heel lang geleden was Jelle jeugdtrainer bij Dubbeldam, inmiddels loopt hij rond bij de Baronie, schrik niet dat is inderdaad in Brabant. Dubbeldam heeft nog steeds een plekje in zijn hart en natuurlijk heeft ook Jelle enthousiast gereageerd op onze vragen.
    Vergeet niet naar het filmpje te kijken, het is echt meer dan de moeite waard. We zien ons complex vol met voetballertjes, deels gefilmd met een drone.

Beste Dubbeldammers,

Allereerst wil ik iedereen veel sterkte wensen tijdens deze moeilijke periode waarin contact maken helaas lastig is. Gelukkig zijn er nog veel meer manieren zoals deze om met elkaar in contact met blijven!
    Hoewel ik maar twee jaar bij Dubbeldam actief ben geweest moet ik zeggen dat deze mooie club mij zo'n warm gevoel gegeven dat ik me altijd verbonden zal voelen met de club en de mensen hier.

Het leukste wat ik heb meegemaakt op de club is eigenlijk de gehele dag van onze voetbalclinic in oktober 2017. Aan het organiseren zelf had ik al veel plezier, maar hoeveel kinderen we die dag lachend op het veld hebben zien staan dat was gewoon geweldig!
    De link naar de aftermovie is hieronder te vinden.

Zelf ben ik de laatste tijd bezig in de fitness en buiten op het veld als conditietrainer/assistent bij vv Baronie JO19-1. Ook heb ik inmiddels mijn eigen ding opgestart, Jelle J Trainingen. Tijdens deze trainingen besteed ik vooral aandacht aan conditie en kracht, maar wel echt voetbalspecifiek.
    Om zelf fit te blijven doe ik regelmatig ook eens met de jongens mee als ik de training geef.

Helaas kunnen we hiervan weinig meer uitvoeren tijdens deze periode en zijn we nu allemaal even op onszelf aangewezen om fit te blijven. Op dit moment hou ik me aan een hardloopschema waarin ook meerdere krachtoefeningen in zitten verwerkt. Dit vraagt discipline, van mij en van iedereen die nu thuis zit. Maar als dit dadelijk allemaal weer over is dan moeten we zorgen dat we weer lekker fit het veld op kunnen!

Het valt me wel zwaar om deze dagen geen training te kunnen geven of met voetbal bezig te zijn. Voetbal is mijn passie en heeft een groot invloed op mijn leven.
    Maar tijdens dagen zoals deze staan we met beide voeten op de grond en leren we beseffen hoe gelukkig je mag zijn als je gezond bent!

Dus mijn wens is om jullie allemaal zo snel mogelijk weer veilig en gezond op het veld te kunnen zien!